Sháníte hru, program nebo cokoliv jiného? Napište si a my se po tom určitě mrkneme :)
4 příspěvky •Stránka 1 z 1

My Electrical Calculator 1.0

Sháníte hru, program nebo cokoliv jiného? Napište si a my se po tom určitě mrkneme :)
nowizz
Mobil Čumil Plus
Příspěvky:
9
Registrován:
03. 05. 2007 14:14
Odesláno:
05. 07. 2007 15:56
My Electrical Calculator 1.0
cau, nema nekdo tenhle program v plne verzi? :D






/// Topic přemístěn do odpovídající sekce...vizPravidla :!: Příště by to mohla být Žlutá karta :!:
FullSoft
Mobil Čumil Plus
Uživatelský avatar
TnT84
Mobil Member User
Zařízení:
Mpx220 3.53EN Asian ROM R.I.P|HTC Mercury/Hermes from Vodafone|Hyundai MB-8200
Příspěvky:
1146
Registrován:
15. 03. 2007 18:49
Odesláno:
05. 07. 2007 16:05

Wrong section.

/edit :
Thanks, FullSoft (has been used :wink: ), anyway I think he wants this app:

Kód: Vybrat vše

http://www.pocketgear.com/software_detail.asp?id=15236
Requirements: Works with all Pocket PCs (Pocket PC 2000/2002/2003/2003 SE/Windows Mobile 5.0 Devices), 235 KB of Free Memory
However I didn't find any release of it.
But I've seen somewhere during searching this app:

Kód: Vybrat vše

http://www.pocketgear.com/software_detail.asp?id=9559

it is also on forum:
http://4allmobile.eu/viewtopic.php?t=17 ... ht=engcalc



/// Thanks for notice. When the will want to warn moderators on mistaken benefit, use blue button above mistaken benefit :wink:
FullSoft
Software is like a SEX, the best when it's free! :evil:
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek
Mobil Member User
nowizz
Mobil Čumil Plus
Příspěvky:
9
Registrován:
03. 05. 2007 14:14
Odesláno:
09. 07. 2007 16:25

to je mily ale ja to videl i pro QQVGA displej (mpx220) a nechci ho kupovat, chci ho zadarmiko;-)
Mobil Čumil Plus
Uživatelský avatar
TnT84
Mobil Member User
Zařízení:
Mpx220 3.53EN Asian ROM R.I.P|HTC Mercury/Hermes from Vodafone|Hyundai MB-8200
Příspěvky:
1146
Registrován:
15. 03. 2007 18:49
Odesláno:
09. 07. 2007 16:41

Sorry didn't found any ver for QQVGA. Also no cracks for this app, I cannot help you.
Software is like a SEX, the best when it's free! :evil:
ObrázekObrázek
ObrázekObrázek
Mobil Member User
4 příspěvky •Stránka 1 z 1