Stránka 1 z 1

Dokumenty pod heslo

Napsal: 14. 12. 2007 17:03
od Iqwak
Potreboval by som nejaky programik do ktoreho by som si ukladal textove dokumenty pod heslo (teda vytvoril dokument v pc a dal do phonu pod heslo), v horsom pripade nejaky poznamkovy blok s moznostou ulozenia poznamky pod heslo ak nieco take existuje.

Napsal: 14. 12. 2007 17:23
od TnT84
I'm not sure I understood correctly but I think that Resco Explorer can do this. If you mean file encryption ;) It should be here...

Napsal: 14. 12. 2007 22:34
od Iqwak
V Resco Exploreri som nejaku taku moznost nenasiel :(

Napsal: 14. 12. 2007 23:17
od titlak
Safe, secure and convenient storage for all your important and business critical information. Secures your Windows Mobile PDA and its memory cards. Prevents information leaks and ensures no data will get into wrong hands.

Kód: Vybrat vše

http://www.aikosolutions.com/products/secubox-for-pocket-pc/
Mal som to v HTCčku, ale nie je dobre spravený program pre smartphone.

Download:

Kód: Vybrat vše

http://w14.easy-share.com/12382131.html
Update:
Best Crypto 1.00 Tento program, hesluje vybrané súbry.

Kód: Vybrat vše

http://www.mobile-warez.ru/index.php/2007/12/12/best-crypto-1-00.html

Napsal: 14. 12. 2007 23:36
od TnT84
It is in resco Action>Encryption>Encrypt or Decrypt ;) Also added to PC shell by default, so I can Encrypt/Decrypt on PC. I'm using this version:

Kód: Vybrat vše

http://www.odsiebie.com/pokaz/17285---cef2.html

Napsal: 15. 12. 2007 13:03
od igor_zeel
Vyskusaj KeePass.
Je to velmi dobra vecicka - mozes si prenasat zakryptovanu db z PC na mobil, funguje aj z USB kluca ...

Kód: Vybrat vše

http://keepass.info/download.html




/// Linky do Code - viz Pravidla :!: Příště by to mohla být Obrázek :!:
FullSoft