Stránka 1 z 1

Kam nahrat mapy na TomToma ??

Napsal: 17. 09. 2007 18:23
od scorpik
cus, stahnul jsem si tomtoma do PDA do jeho adresare nahazel i mapy, ale po projiti nastaveni tomtoma sem zkoncil na hlasce mapy nenalezeny :-( kam je dat?? :-)

Napsal: 17. 09. 2007 19:21
od TnT84
To the root of your card in folder with name as file *.mid

bohzel

Napsal: 17. 09. 2007 19:50
od scorpik
bohzel, slozku jsem pojmenoval podle souboru *.mid a umistil jsem ji do root na karte, bohzel tom tom nic nenasel

nemusi se nejako krekneout? mam verzi TomTom 6100.8330
a chci tam dat mapu Eastern_Europe

Napsal: 17. 09. 2007 21:37
od TnT84
So it should be:
/Storage card/Eastern_Europe
I'm not sure but it should probably work even if the folder has other name. Maybe you have wrong version of map? Version started from 7 I guess are only for TT core 7. I guess the newest maps for TT6 are 680...

jj

Napsal: 17. 09. 2007 22:53
od scorpik
Yes, map answer version nuclei. Thank you for help, but already am it surrender to and install to the apparatus iGO.